AlexandraMichelles

I bilen påväg till Pargas

Publicerad 2016-07-13 14:27:20 i Allmänt,

Jag brukar aldrig mobilblogga men igår uppdaterade jag appar på telefon så även blogg.se appen och såg att ikonen hade bytt så jag logga in och ser att en helt ny, smart och lätt version har kommit! Nu är det så mycket lättare att mobilblogga och få det snyggt + hålla koll på statistik, kommentarer osv 😀

Igår jobba jag morgonskifte och direkt efteråt åkte jag till byns massör på LPG och vanlig massage. Så skönt att få massage fast jag har så fasttagna lår så det gör förbannat ont att gå på massage :) sen på kvällen va jag igen och tittade på arstus teater vardagshjältar tillsammans med 3 av mina vänner.

Idag va det som vanlig jobb från 7-14, gick sen ut med hundarna och ligger nu och väntar på att pappa och Margot ska komma hem så vi kan styra kosan mot Pargas, jag ska nämligen till Ikea på shopping imorgon ihhh! :D syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela