AlexandraMichelles

Kaj konsert och Spontan roadtrip till Jeppis!

Publicerad 2016-07-10 17:15:00 i

 
Här är två tråkiga snapchat bilder från i Onsdas! Jag jobbade morgonskifte, sov min dagliga middagsvila och gjorde sen mej i ordning för att åka på KAJ konsert med Lillasyster, Pappa och Margot till Åminne. Det var 3 gången jag såg dom live och fast majoriteten i publiken är 10 år och yngre så bjuder killarna alltid på en himla rolig och bra show! Tycker deras mellanprat mellan låtarna är helt riktat till äldre personer och inte alls åt knattarna vilket jag gillar fö dom små är ju endå där för att höra heimani i skick och pa to ta na kako tyyp :) Efter showen var vi hungriga men konstaterade att flera av vi 700 som såg kaj kände samma så grillkön i malax orkade vi inte med så Pappa föreslog Vasa och vi va alla på... Men innan vi fått mat var vi i Jakobstad haha min far är väldigt spontan och han råka ha semester så klockan var halv 12 innan vi var fram i jeppis :) 

När vi först kom in i stan så titta jag runt mej och konstaterade att jag inte varit där sedan min faster jobba i kiosken där när hon var i min ålder kanske hehe så det var ett tag sen och fast vi gick runt där i centrum och lillasyster peka på alla butiker och ställen hon besökt så va ja fortfarande av samma åsikt, men när vi for till ABC för att kissa så körde vi om gamla brandstation och plötsligt ropar jag till men där ha ja ju vari på mat när jag gick i högis och var och tävla i en semifinal med några klasskamrater i "brandkårstävlingarna" di hadd där då haha, börjar bli som min far man känner bara igen bradstationerna och inget annat :D Sådär annars var det väldig trevlig roadtrip och korvgörans var super gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela