AlexandraMichelles

Villalivet i bilder!

Publicerad 2016-07-21 21:13:00 i Allmänt,

Helåjj! Nu ska jag bjussa på några bilder från tisdas och onsdas när jag var en sväng ut till villan!
Våra två tåssingar Glory&Shine fick såklart också komma med bara dom har flytvästen på. Glory som ni ser på bild sitter helst i famnen längst bak i båten medan man kör och Shine står längst fram och spejjar på allt som skulle kunna vara intressant på något vis.
Njuter av solen!
Före vi for till villan körde vi via kanalen som e super fint och mysigt ställe!
Denna fina krabat satt på min mage medan vi åt mat på kvällen
Syster yster och jag
Spelade kort hela kvällen tills tillasyster åkte upp igen från villan för hon hadde jobb att åka till
det var så gott som vindstilla på sjön mot kvällen men på dagarna blåste det rakt in och en kall vind var det, brr...
 
Vi har byggt ut villan och byggt stor fin brygga under de senaste åren och iår har pappa byggt en enorm terass också, synd man inte kommer sig för att åka ut oftare. Men så blir det när man både jobbar och har annat att syssla me + vi har endast båtväg till villan och jag har ingen egen båt att ta mej ut med så man är alltid beroende av varandra när man ska ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela