AlexandraMichelles

En helt vanlig måndag och vaknatt 1 av 4 på inkommande!

Publicerad 2016-06-13 16:46:34 i

Hejsan! Måndag igen och ny vecka, helgen gick snabbt jag jobba både lördag och söndag medan jag där emellan har hunnit vara på en villa i korsnäs med mina vänner också, härligt att villasäsongen är igång! Jag tog också årets första dopp i 12 gradit vatten i helgen, såklart med bastu till men iaf! :) 
Idag har jag och syrran varit på en roadtrip till Närpes för att köpa examenspresenter och stödstrumpor att ha i jobbet. Sen åt vi också på kotipizza innan vi åkte hemmåt igen.
Håller för tillfället på och bestämmer vilket tack kort jag ska välja och ska snart försöka sova en stund så jag är pigg klockan 9 ikväll, börjar nämligen vaka ikväll och ska vaka 4 nätter framöver, för första gången på egen hand! spännande! :) 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela