AlexandraMichelles

Min midsommar 2016

Publicerad 2016-06-27 03:23:12 i

Heijsan! Hoppas ni haft en fin midsommar!
Min blev lugn men bra, På torsdagen jobba jag morgonskifte först och direkt efter det åkte jag in till Vasa för att gå på några lägenhetsvisningar, riktigt fina lägenheter! Sen på kvällen for jag till Närpes och satt i flera timmar och band midsommarkransar med Evelina dom blev super snygga iår igen! :)
 
På Fredags morgonen bar det av till PowerPark i vanlig ordning vi har nu firat midsommar i karusellerna där i 10 år i rad, haha lite rolig och annorlunda tradition! Men i år var vi absolut inte dom ända som spenderade sin dag där, som tur var så var majoriteten av besökarna under 120 cm så dom bildade inte köer dit vi skulle ^^ Vi kom hem därifrån 18 tiden och jag och mamma gjorde oss redo för att åka och se till Molpe tillsammans med min andra strandsatta vän Elinor (dom andra vännerna åkte ut till en villa dit det inte fanns bilväg) Vi hade riktigt roligt och kvällen slutade med att få fast en häst som var på rymmen haha!

Jag sov länge på Lördag åt god mat med familjen och sen for jag och sjussade mina vänner till Förfesten dom hade i Pörtom före Fagerödansen men för mej blev det ingen dans jag åkte hem kl 8 för att åka i jobb, vakade till kl 7 på morgonen så hela söndagen gick åt att sova. 

Det blev alltså en lugn och billig helg med jobbpengarna påväg till mitt konto haha! Men nästa helg är jag ledig och då är det tomatkarneval som gäller! :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela