AlexandraMichelles

Loppisfynd och en berömlig 3:a

Publicerad 2016-05-15 23:08:06 i

Heijsan! Vilken underbar helg jag haft, hoppas ni också har haft det bra! I fredas gjorde jag min sista YP dag på vasa central sjukhus och jag måste verkligen tacka för mina 8 veckor på avd.A3! Jag har lärt mej massor och jag har haft roligt, jag blev bra bemött, maten vi fick i matsalen var supergod och jag har fått följa med på allt möjligt! och som pricket över i, måste jag få skryta för jag är så himla stolt över mej själv jag kammade hem den sista B3:an i det sista yrkesprovet på dessa 3 år som närv.stud. (vi bedöms med N1, G2 eller B3). Så nu klappar jag mej själv på axlen och om 3 veckor går jag ut färdig examinerad med BARA B3:or på ALLA yrkesprov! tjohoo! 
Nästa possitiva sak med denna helg var gårdsloppiset i byn som var super roligt och alla verkar nöjda och alla har fått något sålt! Vi fick mest porslin, leksaker och våfflor sålda men ikväll har jag fått en stor del av alla kläder sålda via facebook också så ja e mer än nöjd! :D Sen tog jag mej ett varv via vissa gårdar medan mamma skötte vår gårdförsäljning så då hittade jag dessa skönheter här åvanför, 2 Arabia fat fö en ynklig peng + att mommo sa att mera av domdär borde finnas på vinden hos henne från gamla mommos samling, tjohoo! Och så hittade jag ett kastihelmi fat från Iittala för 15€. Och så sist men inte minst en gammal fin kappsäck för 5€ ... Loppis är bäst! 
Sen igår kväll hadd vi badtunnefest i norrnäs, skönt och kul att umgås me närpes polarna! Kom därifrån någongång 2 tiden idag och har bara tagit det lungt. Var också på första quasadillas måltiden till strandserice i malax idag också, så super gott! Hoppas hela väckan fortsätter lika bra har fullt program nästan alla dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela