AlexandraMichelles

Sommarlista 2016

Publicerad 2016-05-27 18:42:51 i

Heijsan! Tänkte göra Sommarlistan 2016 jag med som jag lånat av Karolina, Vi kör igång direkt:

Vilka är de tre första sakerna du kommer att tänka på när du hör ordet SOMMAR?
Grönta träd, Värme, Villafester 

Vilken smak på glassen beställer du?
Usch för glass står helt över men måste jag så tar ja en som smakar så mycket som möjligt typ blåbär och Banan/choklad e helt okej. Eller om jag köper glass ur butiken blir det sorbé 

Sia eller Ingman?
Ingman

Var tillbringar du helst din lediga kväll?
Med vänner och god mat på en villa eller uteservering! Eller på någon sommardans!

Ölkubb på villavslutningen ifjol.

Ska du gå på student- eller examenskalas?
Jag ska ha eget kalas, woho men så ska jag också gå på kanske 4-5 st till hehe ^^

Smörgåstårta – najs eller bajs?
Beror på vem som gjort den och vilken fyllning men oftast najs sålänge den inte innehåller tonfisk 

Vad hittar man dig en regnig dag?
På jobb eller i min säng framför datorn och kollar film

Var och hur firar du midsommar?
Om jag inte jobbar vilket ja brukar göra så firar jag på powerpark, fagerö och på någon villa

Vilken blir årets sommarplåga?
 
Samir och viktors nya låt - Fick feelis klätrar ju med fart på spotifys topplist så dom första sommar veckorna kommer iaf den bli en plåga jag gillar den inte alls så vi får hoppas att något annat najs dyker upp till midsommar typ tills dess kommer jag iaf spela Freddy kalas - Jovial

Vilket är ditt bästa tips för att koppla av i sommar?
Åk ut på sjöss där brukar iaf jag koppla av, drick mycket så man inte får huvudvärk och pynja åpå med något i solen :) eller bara ligga och se film och äta chips höhö

Ska du resa någonstans i sommar?
Inget inplanerat tar mina små resor som dom kommer och enligt hur jag jobbar

Ska du sommarjobba – eller har du semester?
Kommer jobba hela sommaren från och med 6 juni på westerhemmet i byn

Den ultimata sommarmaten för mig är...
Kräftor! åhh gud hu gott! 

När tar du det första doppet?
När det blir ordentligt varmt eller när vi är på någon villa och festar och har bastun varm

Beskriv din idyllsommar.
Sol och värme blandat med lite åskväder, sommarjobb och cash, Villa och vänner, förfest och fagerö, sena kvällar och spontana trippar, Dans och dricka (Y)

Avslutningsvis: nämn tre saker du ser fram emot med sommaren 2016!

1. Tomatkarnevalen i Närpes!
2. Examen!
3. Sommarjobbs pengarna på kontot!

Kommentarer

Postat av: Zaisha <3

Publicerad 2016-05-27 20:08:16

Vilken rolig lista :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela