AlexandraMichelles

Oktober

Publicerad 2016-10-03 21:38:30 i Allmänt,

Bildresultat för oktober
Heijsan! Vi har gått över till Oktober och vi har haft super fint väder men nu kommer kylan, fick skrapa rutorna kl 10 idag när jag åkte till Vasa! Helgen har varit riktigt lyckad, Jag har varit på knattedisco med 67 glada knattar, jag har jobbat och fått assistera handledare för första gången, wow att vara så långt nu att man e klar närvårdare och får lära upp nya närvårdare! :) Har också varit till Faggen för sista gången för iår, hade super roligt där sen åkte jag till Yttermark och sov där. Söndagen började jag bara med att mysa hos Patric ♥ och sen blev det styrelsemöte och revyövning. Har fullt med planer denna vecka så längtar lite till helgen då jag förhoppningsvis kommer kunna ta det lungt och ta allt som det kommer men tvivlar lite på att de kommer bli så haha! Nåjamen vi får höras när jag får tid över till bloggen! ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela