AlexandraMichelles

BMHV goes Vasaloppet

Publicerad 2016-09-06 21:35:53 i Allmänt,

Jes hejsan igen! Här ser ni dagens middag jag gjorde åt mej själv, verkligen supergott! Det fick bli blomkålsris, stekt-saltad sallad och broiler. Efter skolan och efter att jag slukat detta begav jag mej vandrandes mot Vöråstan, Mötte upp Pernilla först och sen träffades vi alla andra hos en klasskompis lägenhet. Vasaloppet går ut på att dom i klassen som vill får visa sin lägenhet åt dom andra och så får man bjuda på något när man visar sin lägenhet. Vi gick till 5 olika lägenheter runt om i vasa och alla hade superfina lägenheter och bjöd på allt från snickersrutor till vindruvor osv. Super mysit och roligt att få se hur sina nya vänner bor. Vi som bor på brändö kommer köra ett eget brändölopp senare någon ggång så vi visade inte upp våra lägenheter idag. Vasaloppet slutade på Ollis men jag skippade Ollis och gick istället hem för att äta kantarell smörgåsar, dricka havtonsaft och kolla idol. I väntan på att ph ska börja har jag nu sprungit med ansiktsmask och provat ut bra kläder till Gulisintagningen imorgon, sjukt taggad och smått Nervig men det blir säkert roligt vi hörs senare om hur intagningen var! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela