AlexandraMichelles

Semestrar i Levi

Publicerad 2017-02-15 16:20:05 i Allmänt, Fritidintressen,

Heijsan! Länge sedan sist igen! men allt som vanligt med mej, skola och jobb som vanligt och så har vi spelat sista föreställningen av revyn på lokalin. Nujust befinner jag mej en vecka i lappland. Vi är i vanlig ordning till Levi, Pappa och Margot har varit här i 2 veckor redan medans jag och syrran kom upp med tåget på söndagen. Vi har hunnit spendera en dag i butikerna, Sen va vi i måndas på en heldag med skotrarna, super fint väder! Vi besökte 2 olika matställen/café här runtom. Igår var vi första dagen i slalombacken, väldigt isiga backar överallt nu när dom haft 5 grader på plus och de inte kommit någon ny snö. Sen igår kväll var vi på Spabad, så otroligt skönt! Idag och 2 dagar framöver är det slalombacken som gäller, hoppas backarna blir i bättre skick så jag kan åka snowboard. Vi söker väll oss hemåt på lördag igen :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela