AlexandraMichelles

Hej hej vardag!

Publicerad 2017-05-22 13:44:52 i Allmänt,

 
Heijsan! Gud va roligt med så mycket possitiva reaktioner på mitt förra inlägg, många har delat mitt inlägg och flera har kommenterat och kännt igen sig! Disskuterade även saken med en lärare idag och man förstår nog deras sits med, de hade fått veta nästa års timmar nu för någon dag sedan och det ända hon hade att säga var "de blir bara värre tills nästa år", de är ju inte lärarna som bestämmer om var de ska sparas :)
 
Nåja men tänkte berätta lite om min helg, skrev finska tent i fredas och jag blev godkänd men det stör mej att jag vet att jag skulle kunnat göra bättre men sålänge jag e godkänd e det bra nujust. Sen på fredaskvällen satt jag bara hemma med mamma och titta tv före jag gick och sova, skönt med lite ledigt! På lördagen så bestämde jag och mamma oss för att åka på pizza till Malax och sen for vi handla. Där vid 16 tiden åkte jag till Närpes för att träffa Evelina ,allt för läng sedan sist! :) Vi träffa upp Juliette en stund också före hon for till Vasa. Jag och Evelina fortsatte till Bar32 för att se hockey. Sov sedan hos Patric där jag har varit ända tills idag. Vi har städat hans bil igår, å då menar jag verkligen städat och tvättat han e så noga då det kommer till bilen hans haha :D
 
Idag har jag hunnit göra finska muntliga tenten, varit till Lidl för att handla och så gick jag till tritonia och lämna in en bok, nu ska jag göra mat åt mej så jag sen kanske orkar städa upp lägenheten lite :) Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela