AlexandraMichelles

En spruta och ett stetoskop kommer det bli!

Publicerad 2016-05-24 14:01:07 i

Måste bara tacka vasabladet för bra och vänlig service det är nämligen så att jag fick det fixat så att en spruta och ett stetoskop kommer pryda min annons på torsdag, Och finns det andra närvårdare som vill ha det också eller har du gott någon annan linje och känner att du inte har någon bild som passar dej så mejla in den bild och text du vill ha så skickar dom tillbaka ett förslag som du sen får godkänna, jag blev skit nöjd! :)
 

Typ såhär kommer den se ut, visst blev det bra? Bara för att jag tog kontakt och fråga :) Egentligen är ju detta en väldig liten och löjlig sak ja sku ju bra ha kunnat ha champange glasen men för rättvisans skull och för att jag själv ville ha något som symboliserade mitt blivande yrke så ville jag iaf försöka få det att gå och det lyckades denna gång! #nöjd!
Jag skickade in denna bild ifall ni vill ha samma variant: 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela